کد خبر 419432
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

طبق تسهیلات سازمان وظیفه عمومی برای مشمولان متقاضی شرکت در کنکور سال ۹۴، کلیه مشمولان غیر غایب اعزامی به تاریخ نوزدهم خرداد ماه سال جاری می توانند موعد اعزام به خدمت خود را تمدید کنند.

به گزارش مشرق، اداره اجتماعی سازمان عمومی ناجا، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای خدمت رسانی به مشمولان متقاضی شرکت در کنکور سال ۱۳۹۴ کلیه مشمولان غیر غایب اعزامی به تاریخ نوزدهم خرداد ماه سال جاری در صورتی که متقاضی تمدید در موعد اعزام به خدمت هستند می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) نسبت به درخواست تمدید اقدام کنند.

لازم به ذکر است، این تسهیلات به مشمولان غیر غایب تعلق گرفته و فقط از طریق ثبت درخواست در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) قابل اجرا است.

مشمولان می توانند نتیجه درخواست خود را حداکثر پس از یک هفته، از همان دفتر درخواست کننده پیگیری و دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    چرا حقیقت را نمی گویید که پادگان ها ظرفیت پذیرش و تلف کردن عمر این همه سرباز را ندارند و مجبورید به اسم کنکور از تمدید حمایت کنید. چرا به جای این ظاهر سازی ها مدت خدمت را به همان 18 ماه بر نمیگردانید؟!!!
  • گمنام ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    ما کنکور داشتیم همین سربازی مارو بدبخت کرد . خداییش جنگ بشه ما میریم جنگ . ولی این ظلم که سال اول بریم کنکور بدیم مجبوری بریم دانشگاه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس